Tarbijakaitseamet paigaldas Rakverre, Viljandisse ja Kuressaarde infokioskid

Esmakordselt on tarbijail võimalik tarbijavaldkonda puudutava nõu saamiseks pöörduda kaubanduskeskustesse paigaldatud elektrooniliste abimeeste poole, kust saab vastuseid enamlevinud küsimustele. Amet tutvustab infokioskite võimalusi ja nõustab tarbijaid Rakveres Põhjakeskuses 12. detsembril ja 21. detsembril Viljandis Centrumis kella 12-14.

Lähtuvalt tarbijate eelistustest, on tarbijakaitseamet juba mõnda aega liikunud üha enam kiiremate ja lihtsamate infokanalite poole. Nii näiteks avas amet 2015. aastal Tallinna lennujaamas kolm infokioskit, kust reisijad saavad teavet lennureisija õiguste kohta. „Äsja valminud kolm infokioskit kaubanduskeskuses on lennujaamas oleva pilootprojekti loomulik jätk, mis lihtsustab tarbijatele info hankimist – küsimustele saab vastused nende tekkekohas ning mugavalt igapäevasel liikumistrajektooril,“ kommenteeris tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste. Rakveres asub infokiosk Põhjakeskuses, Viljandis Centrumis ning Kuressaares Saaremaa Kaubamajas. Kuressaare kioski avamisüritus ja tarbijate nõustamine toimub jaanuaris, kuupäeva täpsustamisel.

Kaubanduskeskustesse paigaldatud infokioskite eesmärk on pakkuda tarbijatele teavet kaupade ja teenustega seotud tarbijate õiguste kohta, mille leidmine on tehtud võimalikult lihtsaks kasutades kontrollküsimusi.

 

 

Lisainfo:

Hanna Turetski
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja
Tel: 53 308 076

Tarbijakaitseamet valvab tarbijakaitset puudutavate õigusaktide täitmise üle ja abistab üksiktarbijaid ettevõtjatega tekkinud vaidluste lahendamisel. Lisaks tegeleb amet tarbijate ja ettevõtjate nõustamise ning teavitusega. Tarbijakaitseamet kuulub majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi haldusalasse ning ameti tegevusvaldkonnad, eesmärk ja põhiülesanded on täpsemalt määratletud ministri poolt välja antud tarbijakaitseameti põhimääruses.

 

Koduleht, logo, graafiline disain - Niine Kodulehed!